torsdag den 4. september 2008

Verdens beste besked at vågne op til

Mens jeg indtog dagens morgenmad, ville jeg lige opdatere mig lidt om livet i Dk, så efter en halv tv-avis, måtte jeg lige tjekke min indbakke. - Og gæt hvilken overraskelse der ventede mig?
- Eva har bestilt flybillet og kommer ned til mig d. 15-16 september. - Hold da fast en helt fantastisk overraskelse! - Er helt overvældet og så glad, at ord på ingen måde slår til! - Det er bare så dejligt! - For selvom jeg har det rigtig godt hernede, er jer derhjemme bestemt ikke glemt!
Med ønsket om en dejlig dag til jer alle.
Maria.

1 kommentar:

Margrethe og Peter sagde ...

Hej Maria. Tak for sidst. Hørte at du have en blog, så den skulle jeg lige se nærmere på...:-) så nu kan du ikke skrive noget omdt om mig! Jeg har selv en blog, men hvordan har du fået den tæller frem med antal besøgende? nå men vi ses i morgen til en omgang mad!