søndag den 14. september 2008

Hvad er det, de ikke forstår?

Utrolig meget godt og positivt er at sige om denne by og folkene her, men der er godt nok et punkt, hvor det ene køn har et alvorligt problem!
Jeg kan undre mig over, hvad det er mændene hernede ikke forstår!! - Kan det være så svært at forstå, at jeg IKKE vil følges med dem i byen, at jeg IKKE gider at bliver overgloet, at jeg godt ved, jeg har blå øjne og at jeg godt kan snakke med dem, uden de absolut behøver at skulle holde om mig eller skulle kysse mig? - For det kan de simpelthen godt GLEMME!! - Og det er ikke kun de unge, selv den gamle mand jeg køber 60 Wattspærer og andre dimsedutter hos, har dette problem.
- Og mor og far, ifølge mændene hernede, har i valgt et utrolig flot navn....
- Og så opfatter jeg ikke længere "you are a very beautiful girl" som et kompliment (i hvert fald ikke fra hankønsvæsenerne herfra...), - er istedet taknemlig til solbrillernes opfinder, for de giver da lidt distance...!
- Men det er jo altsammen oplevelser, og indtil nu har jeg kunnet tage dem med et smil ( - tre af denne slags oplevelser på en' dag er dog lige rigeligt...)

Ingen kommentarer: