fredag den 12. september 2008

Ein Gedi-natur-tur med Julie

I anledningen af at Julie havde fri igår, tog hende og jeg en tur til naturparken Ein Gedi. Vi vandrede i de utrolig smukke bjerge - de ligner slet ikke noget jeg har set før, badede i de lækre pools, så flotte dyr, og bare rigtig hyggede, snakkede, svedte og levede livet!







Netop ankommet til det smukke sted.

















- Det ligner Lalandia, Legoland eller Randers Regnskov, men det her er den ægte vare. - Det var næsten ikke til at forstå!







Så er vi HELT PÅ TOPPEN. Hold fast jeg synes det var sejt!!!





- Kort tid efter, var vi dog så langt nede, som det er muligt at komme i denne verden. - Godt vi ikke skulle i kulkælderen her...

Håber billederne kan give jer lidt nydelse - vi nød bare sådan den tur!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Maria

Vi er på sjælland for at se deres lille dreng Steen viser mig hvordan jeg kan svare dig.
Tak for alle dine billeder det er dejligt at følge jer og se hvordan du bor.Det er dejligt du er faldet godt til og kan nyde livet.
Vi har det godt
Rikke er sød og besøger os jævnlig Lars rejste til Skotland i går vi håber snart at høre fra ham.
Kan du ha det rigtig godt.
Du hører fra os igen en anden dag.

Kærlig hilsen
farmor og farfar.