tirsdag den 30. september 2008

Når man virkelig bare vandtrives...

Min største bekymring omkring at skulle tage herned var, om jeg mon kunne klare mig uden vand? - Ville det gå an at leve i en stor by, hvor jeg hverken kunne gå til Ringkøbing fjord, Æ Lillehav eller svømmeren?
Svaret står nu klart: Det gik ikke.....

Efter et par uger her kunne jeg simpelthen ikke holde til det længere, og da jeg er kommet til landet, der flyder med mælk og honning men uden meget vand, så jeg ikke anden udvej end at købe mig et kort til svømmehallen.... - Her kommer alvorlig advarsel: Begynd aldrig med at svømme, man bliver simpelthen så afhængig....


Ved lidt nærmere eftertanke, har der måske altid været lidt havfrue over mig?...


Og så en lille forespørgsel: Er der nogen af jer, der har set en svømmehjelm? - For jeg får sådan nogle frygtelige buler i hovedet, når jeg glemmer tid og sted, og svømmer direkte ind i bassinkanten....

Ingen kommentarer: