lørdag den 25. april 2009

Ugen der ligesom bare gik....

Det er ved at være lidt tid siden, jeg har opdateret her på siden. Det er dog ikke fordi, der ikke sker noget i mit liv - egentlig nærmere omvendt(-:
Her kommer lige et lille udpluk af ugens begivenheder:

For to ugers tid siden havde vi besøg af to muslimske piger i lejligheden, og siden er jeg blevet inviteret til at se bryllupsvideo, på tur til et stort og flot universitet på Vestbredden, og på middag og familiebilleder.
Det har været både sjovt, hyggeligt og spændende, at få lidt indsigt i hvordan de bor (dvs. overraskende primitivt! - Vi har det så luksus i DK!!), hvad et muslimsk bryllup består af (dvs. en hel masse arabisk dans, som de for øvrigt også har været ved at lære os...), - og så glæder jeg mig til at komme i skole igen, hvis Århus uni. er lige så fint, og har lige så god en stemning, som det vi besøgte(-:
Jeg ville sikkert blive en fin muslim.....


Picnic på taget hos Pia og Heidi.

Grillaften hos Olsen. - Jep, intet skal gå til spilde, når der er svinekød på bordet(-:

Så har jeg været en smut i Jeriko, da et par af mine bekendte havde brug for lidt assistance til at at passe 45 badende børn. - Og det med børn i vand, det kan jeg lige klare(-: - Dejligt dag(-:

En dejlig aften på farmor og farfars hotel! SKØNT at se dem lidt igen! Imorgen rejser deres gruppe hjem, og så har vi lige to dage til at nyde det gode selvskab lidt mere(-:

Idag gik turen til Tel Aviv, hvor den nye danske præst skulle indsættes. - En hyggelig og festlig dag.
Der endte med en lille lækker strandtur(-: - Hvor jeg desværre måtte være for fornuftig til at gå i vandet, for ikke at skabe større øre- og halsproblemer.... pine, pine, men jeg overlevede da, med lidt sopning(-:

Ingen kommentarer: