lørdag den 6. december 2008

Det julepyntede hjem....

I lejligheden er det for alvor blevet jul nu. Vi har pyntet i bedste israelske stil - om det er smukt, lader jeg op til jer at vurdere, men hyggeligt, det er det (-:



Vi har flot julekrans på døren - som de eneste i miles omkreds, og så drysser den slet ikke, den er nemlig af plastik...







Farmor, her er lidt hjemmeligt; En flot guldjulestjerne med lys! Det er nu hyggeligt! Ved síden af har vi en lille fin juledug, der tager sig godt i vinduet, og ja, så er der ikke så meget sne i spraydåserne her, men en stjerne og MI er vel også nok...?


Et vaske ægte krybbespil er kommet op. Vi har forsøgt at gøre det lidt mere realistisk, ved at tilføje en mur...


"Lille spejl på væggen der, hvad er mest julet i lejligheden her?"


Chokoladejulekalender bliver vi ikke snydt for. Læg særligt mærke lyskontakten - så dekorative er samtlige kontakter i anledning af tiden...


Hmm, vores antænde funger vist ikke så godt - har helt ærligt ikke brugt så mange minutter på at undersøge, hvad der sendes på den halve arabiske kanal vi kan modtage, men som julepynt fungere den fint!


Sidst men ikke mindst vores lille, men bæredygtige juletræ (-:








Glædelig 2. søndag i advent til jer hjemme.
Venlige juletanker Maria.

2 kommentarer:

Johanne Neesgaard sagde ...

Hej Maria
Jeg ved ikke lige hvordan jeg ellers skal komme i kontakt med dig, for jeg har ikke din e-mail. Så nu skriver jeg her. :)
Jeg vil hører om I er ved at have planlagt nogle ture i Foråret, for så ville jeg gerne med på én af dem. Kan du ikke sende en mail til mig på johanne_mc@hotmail.com
På forhånd tak. :)

Maria Mark Hansen sagde ...

Hej Johanne.
Jo helt sikkert, når jeg får kirkeprogrammet som fil, sender jeg den lige til dig også! Muligvis kommer det snart ud på nettet, på dette link: http://ung.israel.dk/israel/den-danske-kirke/events-ud-fra-kirken/ - men jeg skal nok sende et til dig.
Det lyder hyggeligt, du har lyst til at komme på besøg! Glæd dig!

Du og din familie ønskes en rigtig dejlig adventstid.
Kærlig hilsen Maria.