lørdag den 6. december 2008

Betlehem og Herodion

Torsdagens tur gik til Herodion og Betlehem.

Prøv lige at nyd denne udsigt fra toppen af et af Herodes den Stores mægtige bygningsværker!







Som optakt til julen var det så fint at være (endnu) en tur i Betlehem. - Jeg begynder at have fået billeder på kulisserne for hele julehistorien efter både en tur i Nazaret village, hyrdernes mark, fødsleskirken og mælkegrotten, hvor Josef og Maria gemte sig under flugten til Egypten.


Så Jeppe, Johannes og Rikke (og mor og far...) jeg glæder mig til at vise jer noget af alt dette om to ugers tid(-:






3 kommentarer:

Unknown sagde ...

bestemt det var en god tur! det er lækkert når man har folk med der virkelig ved noget om tingene!

Maria Mark Hansen sagde ...

Tak for sidst Peter, det var simpelthen fantastisk at synge med dig i kirken!!! Så skønt!
Og ja, ham hr Olsen kan virkelig fortælle, så hver et hjørne får sin historie frem! Er du kommet godt hjem?

Unknown sagde ...

Jeg er lige landet helt hjemme for en lille time siden (kl. 21.15 søndag) så jeg er temmelig meget træt lige nu! har simpelthen ikke overskud til meget mere end bare at sove, men der er lige håndbold!
Men det er rigtig dejligt at være hjemme igen!