tirsdag den 23. december 2008

Det jødiske marked

I dag har været endnu en dejlig dag.
Far, mor, Maria og jeg (Rikke), tog til den anden ende af den gamle by, så bibelbutikken, -der var meget stille. Derefter så vi stedet hvor Christian arbejder.
Maria og jeg fik købt nogle gryder og masse af juleslik til juleaften nede hos Olsen. Endelig kom vi til det jeg længe har ventet på, nemlig det jødiske marked, og tro mig, -det skuffede ikke...
Mennesker overalt, og ellers alt hvad man kan drømme sig til. -I hvert fald for mig!
Alt slags frugt og grønt, brød, mysli, kager, fisk og tøj.






Jeg kiggede på nogle små lækre bananer, og straks gav drengen mig en og sagde: "You are very nice!" Det er lige til at holde til:)
Jeg fik mine første aladinbukser i en fed turkis farve, samt to super seje hatte for kun 20 shekel.
Indtil videre har det været en fantastisk dag, -jeg elsker simpelthen Jerusalem!
I aften er vi inviteret på risengrød ved Knut og Hege (Marias naboer,) det skal nok blive rigtig hyggeligt!





God lillejuleaftensdag til alle jer derhjemme!

Ingen kommentarer: