torsdag den 30. oktober 2008

Tak IKEA, mange tak!!

Nu skal I bare se, hvilke goder Silje bragte med hjem fra IKEA igår:



Kan du gætte hvad det er?
Nye dyner? Det er nemlig lige hvad det er!
Og hvor jeg bare glæder mig til at pakke dem ud, og putte mig ind under dem!!!



Det er nemlig sådan, at selvom det ikke er så koldt udenfor (13-15 grader), så er det bestemt ikke varmt indenfor!
I store dele af året er det jo veldig smart, de har indbygget udluftning (læse utætte vinduer), uisolerede vægge og kolde stengulve, men det begynder nu at blive lidt koldt!

Derfor bragte det stor glæde, da Silje kom med IKEA-dyner!


Her de sidste par uger har jeg været soveposesovende, for det er lidt varmere, når man kan lukke så godt til omkring hovedet, og så have et tæppe over!











Ja, det er ikke engang løgn. Jeg har (faktisk forlængst) slidt hul i de føste to par striksokker!
Derfor blev jeg også helt glad, da jeg fant nogle dejlig varme nogen i den gamle by, og så endda med små blomster på! - Nu er udfordrinen bare, om jeg mon kan vende mig til at gå med anti-glide-dupper igen, ligesom da jeg var 3.......?

1 kommentar:

Margrethe og Peter sagde ...

Jeg kunne bestemt også godt bruge en dyne!! Kak skrive under på at det er MEGET koldt indenfor!