torsdag den 23. oktober 2008

Lidt billeder...

Det seje sjak på bagsædet i søndags.

Kongespil er altid et hit på en søndagstur. Christian og Knut står og ser noget så fornøjet ud, meeen ved spillets slutning måtte de finde en lidt anden attitude, da Hege, Silje og jeg tog sejeren på elegant vis....

Christian, som vi kender ham bedst (-:

Mig ved talerstolen - som godt nok ikke lige er der.... I hvert fald holdet jeg i aften åbent hus-aftnen, hvor vi kom rundt om lovsang fra mange sider. - Det var helt dejligt at skulle læse og forbedre noget, der skulle bruges til noget! - Lidt skoleagtigt!?

Et lille billede af museet, der hører til bibelbutikken, hvor jeg arbejder en dag om ugen. Jeg er meget glad for at komme der - det er rart at have kollegaer en dag om ugen! - Selvom jeg føler mig noget så uvidende, når det kommer til forskellige udgaver af hebraiske bibler, gamle oversættelser og forskellige afrikanske sprog.... - For vi har virkelig bare mange forskellige bibler!!

Bibelbutikken er et sted, hvor man får de mest utrolige historier. Idag kom der en mand og fortalte, at han har været død, men blev vækket til live igen. I mandags, da jeg kom kl. 9 var der en gruppe kinesere. "Endnu en flok turister" tænkte jeg, men da de var gået, kom bossen og fortalt, at det var de religiøse ledere i Kina: ministeren for religion, en buddistisk munk, en biskop, en iman fra Etiopien og nu højtstående i Kina og flere af samme slags. - Ret utroligt sted, ret specielle mennesker og meget specielle historier. - Tror et vis filter på ørene kan være en god ting af og til!

Ingen kommentarer: