lørdag den 25. oktober 2008

Min dygtige familie!

Forleden dag lykkedes det mig, efter en god portion tid, at komme til at snakke lidt med min dejlige farmand. - Det var ved at være længe siden, så jeg synes selvfølgelig, det var rigtig dejligt, at snakke lidt med ham, og høre lidt om, hvad han går og laver. - "Ja Maria, jeg synes også det er så hyggeligt, at gå ind og læse om hvad du laver, det er så dejligt at følge lidt med". Jep far, lige præcis og så helt afgjort. Problemet er bare, at du ikke har en blog, så jeg kan "følge lidt med".....

Ok far, det her er ikke kun rettet til dig, for jeg synes nu også, det er hyggeligt, når jeg får en lille hilsen eller kommentar fra jer andre i DK, for jeg tænker faktisk også på jer stadig! (Og for en god ordens skyld skal det lige siges, at min far faktisk også er god til at skrive e-mail!)

Nu er min mutti blevet så god til det tekniske, at jeg har fået et billede af delstatusen for vores nye teresse - Det ser ud til, det bliver rigtig godt, når der kommer en masse blomster til og græsset kommer op - og det er så dejligt at se lidt af, hvad der foregår hjemme!!!

Ingen kommentarer: