tirsdag den 24. februar 2009

Volontørlivets følger...

Som I sikkert har kunnet fornemme, møder jeg utrolig mange spændende mennesker hernede. Jer der har besøgt mig ved, at jeg ikke behøver gå mange skridt ude i byen, før jeg støder på den ene bekendte efter den anden. Det er jo hyggeligt!
Men det siger også sig selv, at sådan nogle bekendtskaber, er totalt overfladiske... - Og andet kan da heller ikke forventes, i en ny by i et nyt land.

Ikke desto mindre har vi jo fået en gruppe, vi jævnligt har set til hygge i lejligheden, kirkekaffe, og sådan lidt rund omkring.
Desværre er det bare ikke alle, der bliver frem til sommer.
Torsdag aften holdte vi afskeds-surprise-"fest" for vores japanske ven (nederst til højre på billedet, der er en lille del af torsdagens gæster), hvor vi var en tyve stykker hos os, og nu på lørdag skal vi holde afskedsfest for Julie og Trine med kirken.

Det er dejligt at møde nye folk og få nye venner, men for et par uger siden syntes jeg det var lidt trist, at dem der lige er blevet venner pludselig må rejse, og nye relationer igen og igen og igen må bygges op helt fra bunden.
- Men sådan må livet som volontør nu engang være, omend der var nogle, jeg gerne skulle have brugt længere tid med!
Set på den lyse side, er der jo kommet fire nye søde og hyggelige danske piger til byen, så det er jo bar' dejle (-:

1 kommentar:

Ken Goto sagde ...

Hi, Maria. I've just jumped on your blog from Christian's one.
Although I didnt understand any word of Norwagian but enjoyed pictures!
How are u doing? I miss you and time at Frenchhill.
And Im very happy to be able to find my picture!!!
Pls say hi special hi to your roomie. Ken