mandag den 17. november 2008

Tak for forbøn!

Som i nok kan fornemme her på bloggen, har jeg det utrolig godt hernede, og det vil jeg gerne sige mange tak fordi I hjælper mig med at have!!
Jeg vil gerne sige mange tak til alle jer, der beder for mig og min familie.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Gud passer på og beskytter mig.

Det med forbøn har fået en ganske anden betydning for mig hernede. På KG var der (bemærk var, vi var nemlig ikke nogen unge, der bakkede op om det!) en gruppe, der bad for udsendte. Jeg var ikke med der, og tænkte egentlig ikke så meget over det. - Men nu kan jeg lige fortælle jer, at det betyder helt ubeskrivelig meget at vide mig husket i forbøn!!!
Det gør mig tryg, fri og glad, - og så tror jeg slet ikke, et arbejde som kirkens her, kan fungere uden forbøn.
Så selvom det bare er et lille ord, vil jeg gerne sige tak! Det er så uvurderligt at mærke, at I støtter og at Gud er med!

Ingen kommentarer: