lørdag den 21. marts 2009

På flugt fra regnen

Beskrivelse af sidste søndag i Jerusalem: koldt, gråt, regn, fået nok af computer, træt, ikke i læsehumør, ikke i svømmehalhumør.
Hvad gør man så?
- Gættede du på; "man tager selvfølgelig på tur"? For så gættede du helt rigtigt!

Her følger en afprøvet og altid vellykket opskrift, der kan gøre enhver trist regnvejrsdag god:

- find nogle gode rejsekammerater
- find en bus. (Du kan evt. inden tiden have undersøgt en destination.)
- fyld tasken med vand, pitabrød, hummus, bikini og et tørklæde
- tag så frejdig afsted og vær åben for hvad der må komme


Og se bare, hvad der kom (-:


Der gik selvfølgelig ikke lang tid, så var vi i. - Hvilket paradis(-:


Vha. selvudløserfunktionen er her hele den rejsende gruppe bestående af Dina, Birgitte og mig.

Billeder af denne type har jo efterhånden været vist et par gange her på bloggen, men hver gang sker der lidt nyt.
Denne gang så vi en stor gruppe skolepiger:

De var alle i skoleuniform; fin nederdel og hvid skjorte, men tænk at de også skulle bade i det. - Jeg var virkelig glad for min bikini - og mit tørre tøj resten af dagen!


"Mmm dejlig klippe at sole på. Her må jeg have mit et lille hvil." Citat fra den lille bjergbævers tanker.

Hvis du har lyst at prøve opskriften, er du meget velkommen. Du kan også give den videre til dine venner, da der ikke er copyright på den.
Det er også godt, hvis den bliver krydret med lidt is, og som dessert er et varmt, langt bad og en god film altid et hit.

Ingen kommentarer: