tirsdag den 13. januar 2009

Lidt blær fra svundne tider.....

Tag lige og tjek det her:

Vi kæmpede og knoklede, og nåede helt vilde resultater! Og det er jo dejligt!
Men dette fik mig også til at tænke på noget andet.
De 3 år på KG var en tid, hvor jeg oplevede udfordriger og hårdt arbejde tilsat en kæmpe portion omsorg og kærlighed fra både lærer og venner. At se dette skema, fik mig til at tænke på det utal af timer, hvor jeg har siddet og knoklet med umulige fysikrapporter, drilske matematiske problemer og helt utilregnelige kommaer, men til denne tanke hører også, hvordan lektier i godt selvskab blev leg, hvordan engelske stile alligevel blev til og hvordan det lykkedes 6 piger at stable en hel koncert på benene. For udover arbejde og omsorg havde vi også en tredje ingrediens: Gud og fællesskabet med og om ham!!
Netop det, tror jeg havde mere at sige end som så, for hans bog er slet ikke så tosset endda, og giver nogle ret vise retningslinier til vores liv (-:
Fortsat god dag.
Kh Maria.

Ingen kommentarer: